Фізична особа підприємець
✔️Реєстрація в ЄДР
✔️Єдиний податок
✔️ЕЦП
✔️Банківський рахунок
🛒від 1500 грн. / 1-2 дня
Ви вирішили розпочати свій бізнес? Чи створити громадську організацію, благодійний фонд, об'єднання громадян? Тоді вашим першим кроком має стати реєстрація вашої організації у встановленому законом порядку.
Юридична компанія SLOYEV готова допомогти вам зробити цей перший крок!
Реєстрація – це перший камінь у фундаменті вашого бізнесу, і від того, наскільки професійно буде закладено цей камінь, залежить стійкість усієї будівлі. Найчастіше творці бізнесу вже на цьому етапі роблять грубі помилки, які потім призводять до дуже сумних наслідків.
Я часто стикаюся з тим, що рішення про ту чи іншу форму організації – ТОВ, ПП, ФОП, акціонерне товариство – приймаються навмання, просто тому, що так порадив бухгалтер або порекомендував друг. Але бухгалтер та друг – не юристи, вони не можуть оцінити ті юридичні наслідки, які спричинить та чи інша форма реєстрації. Ще більше помилок відбувається при виборі моделі оподаткування. Єдиний податок, його групи, загальна система, сплата ПДВ – у цих поєднаннях часом навіть фахівцю не просто розібратися. І тут ведмежу послугу часто надають уже не лише поради друзів, а й, як не дивно, рекомендації юристів. Справа в тому, що юристи часто не розуміють специфіки того чи іншого бізнесу та тонкощів оподаткування та бухгалтерського обліку різних операцій. Вони зареєструють усе, що ви скажете, а розхльобувати це потім доведеться вам. Величезна перевага компанії SLOYEV полягає в тому, що ми надаємо не лише юридичні, а й бухгалтерські послуги. Тому, коли клієнт звертається до нас із метою зареєструвати свій бізнес, ми насамперед ретельно аналізуємо всі особливості майбутнього підприємства не лише з юридичного боку, а й з погляду бухгалтерії та оподаткування.
Такий комплексний комплексний аналіз дозволяє нам запропонувати клієнту оптимальну форму реєстрації його бізнесу – і в плані організації, і в плані системи оподаткування. Перспектива проходити різні бюрократичні процедури, заповнювати анкети та стояти у чергах біля кабінетів чиновників може відбити будь-яке бажання займатися бізнесом. Ми готові взяти всі ці неприємності на себе! І навіть якщо в якийсь момент вам доведеться особисто відвідати ті чи інші інстанції, вас завжди супроводжуватиме наш фахівець! Заощаджуйте свій час і нерви для вашого бізнесу, а всі формальності SLOYEV візьме на себе!
Реєстрація бізнесу «під ключ»:
Фізична особа підприємець
✔️Реєстрація в ЄДР
✔️Єдиний податок
✔️ЕЦП
✔️Банківський рахунок
🛒від 1500 грн. / 1-2 дня
Товариство з обмеженою відповідальністю
✔️Установчі документи
✔️Реєстрація в ЄДР
✔️Реєстрація в контролюючих органах
✔️Банківський рахунок
✔️Виготовлення печатки
➕Реєстрація ПДВ
➕Дозволи
➕Ліцензії
🛒від 2 800 грн. / 2-3 дні
Готові компанії на продаж
✔️Звітність
📎Обороти
📎ПДВ
📎Ліцензія
📎Дозволи
🛒від 3 500грн. / 1-3 дні
Причини для закриття бізнесу можуть бути різними – все навіть не перерахувати. Іноді людина, спробувавши свої сили у підприємництві, розуміє, що в неї «не лежить душа» до цього дуже непростого заняття, що має інше призначення в житті. Іноді фірму закривають, щоб звільнити гроші та вкласти їх у якийсь інший інвестиційний проект. Також найпоширенішою причиною ліквідації підприємства є відхід його власника від справ або його від'їзд на постійне проживання за кордон. Нарешті, до рішення про ліквідацію можуть підштовхнути різні проблеми у роботі компанії – і ці проблеми може бути як економічного, і правового характеру. Зрештою, практично важливо не те, чому прийнято рішення про ліквідацію компанії, а те, яким чином воно реалізується.
В Україні до основних способів ліквідації підприємства відносять:
🔶ліквідацію юридичної особи за рішенням її власника (або припинення діяльності як фізичної особи-підприємця у разі, якщо бізнес здійснювався без створення юридичної особи);
🔶ліквідацію компанії шляхом її продажу новому власнику (або власникам);
🔶ліквідацію підприємства через процедуру банкрутства. У всіх цих та багатьох інших випадках фахівці юридичної компанії SLOYEV із задоволенням вам допоможуть – проконсультують, дадуть рекомендації та зафіксують усі необхідні зміни у найкоротші терміни.
Беручися за юридичний супровід процедури ліквідації підприємства, ми ставимо собі цілий комплекс завдань. По-перше, важливо здійснити ліквідацію так, щоб власник бізнесу, якщо він вирішив його закрити, міг спокійно перегорнути цю сторінку свого життя і жити далі, не побоюючись, що колись у майбутньому, через багато років, раптом «випливуть» які то неприємні сюрпризи. Знаєте, неписьменно проведена ліквідація – це як недолікована хвороба: людина думає, що все вже позаду, навіть забула про неї, а вона раптом нагадує про себе в саму невідповідну. По-друге, ми намагаємося закрити фірму на найвигідніших для її власників умовах. Якщо йдеться про продаж – це має бути продаж за максимально можливою ціною. Якщо йдеться про банкрутство чи самоліквідацію, то тут важливо мінімізувати втрати власника у вигляді різних штрафів, боргів та витрат на саму процедуру закриття. По-третє, закриття бізнесу слід проводити максимально швидко та безболісно. У бізнесі час – це гроші, так що власник компанії, що закривається, не повинен даремно втрачати час, який він міг би витратити на реалізацію якогось нового проекту.
НАША ГОЛОВНА РАДА: якщо ви дійшли рішення про ліквідацію свого підприємства, не робіть жодних дій без супроводу юриста. Цілком можливо, що на консультації в нашій юридичній компанії SLOYEV вам зможуть запропонувати рішення про наявність якого ви навіть не здогадувалися, і ви зможете вигідно продати бізнес, який збиралися просто закрити або який опинився на межі банкрутства. У нашій практиці були такі випадки! Довіртеся фахівцям – і результати вас здивують!
від 6 місяців
від 1 року
1-3 дні
Зміни супроводжують нас усе життя. І якщо ваше підприємство не стоїть на місці і динамічно розвивається, змін не уникнути - а це означає, що рано чи пізно перед вами постає питання про необхідність юридичного закріплення змін, що відбулися.
🔶Можливо, у вашій компанії змінився склад засновників чи виникла потреба змінити генерального директора?
🔶Можливо, ви вирішили змінити юридичну адресу вашого підприємства, змінити розмір статутного фонду або відкрити новий розрахунковий рахунок?
🔶Або ви проводите ребрендинг і у зв'язку з цим хочете дати своїй компанії нову назву, покликану відобразити суть змін, що відбуваються?
🔶Зрештою, можливо, ваше підприємство планує змінити сферу діяльності або відкрити новий напрямок бізнесу, і для цього вам необхідно зареєструвати відповідні коди класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД)?
У всіх цих та багатьох інших випадках фахівці юридичної компанії SLOYEV із задоволенням вам допоможуть – проконсультують, дадуть рекомендації та зафіксують усі необхідні зміни у найкоротші терміни.
Ми вже багато років допомагаємо бізнесу грамотно і оперативно фіксувати в установленому законом порядку всі зміни, що відбуваються в компаніях. Накопичений досвід дозволяє нам підказати клієнту, як зробити необхідні зміни з найменшими витратами та уникнути різних «підводних каменів». Так, якщо компанія змінює профіль діяльності, ми обов'язково порекомендуємо коди КВЕД, які найбільше відповідають новому фронту її бізнес-активності. Якщо компанія змінює склад засновників або вносить зміни до свого статуту, ми вважаємо своїм обов'язком проаналізувати зміни, що вживаються, і виявити ті юридичні «проломи», які можуть бути використані для атаки на підприємство – зокрема, з метою його рейдерського захоплення. Важливо, що всю роботу з внесення змін ми виконуємо максимально швидко - часто клієнт отримує всі необхідні документи на руки вже через один-два дні. Якщо ваш бізнес стоїть на порозі змін, значить, вам настав час звернутися за допомогою до грамотних юристів-професіоналів!
Фахівці компанії SLOYEV вже чекають на вас!
Будь-яка компанія час від часу потребує юридичного представництва її інтересів – чи це представництво в рамках судового розгляду, різних органів державної влади або ж на переговорах з діловими партнерами. Звичайно, підприємство може захищати свої інтереси та власними силами, спираючись на штатних юристів, якщо такі є. Однак на практиці далеко не кожна компанія малого та середнього бізнесу може дозволити собі таку розкіш, як прийняття до штату юриста. Більше того, сама собою наявність в організації юриста зовсім не гарантує, що її інтереси будуть належним чином представлені та захищені. Участь у судових процесах та на переговорах із представниками державних та комерційних структур вимагає від юриста великого досвіду та високої кваліфікації, а фахівець такого рівня навряд чи піде працювати у невелику компанію. Як же бути? Вихід є – просто доручіть представляти свої інтереси спеціалізованій юридичній компанії!
Представництво – це комплексна послуга, яка включає безліч інших послуг: і підготовку документів, і юридичні консультації, і багато іншого. По суті, у рамках представництва співробітництво між юридичною компанією та клієнтом виходить на нову, вищу стадію, що дозволяє значно підвищити його ефективність. Так, можна обмежитися простою консультацією – і ми професійно пояснимо клієнтові, як він має діяти, які кроки зробити. Пояснити ми пояснимо, але ось чи зможе клієнт реалізувати наші рекомендації? Найчастіше, як показує життя, найкращі рекомендації юриста так і залишаються рекомендаціями, тому що у клієнта не вистачає умінь, навичок, волі, терпіння, щоб реалізувати їх на практиці. Так, ми можемо підготувати для клієнта необхідні документи – наприклад, проект якихось договорів, рішень, наказів. Але ми знаємо, що, наприклад, проект договору про співробітництво недостатньо підготувати – його необхідно ще й захистити на переговорах з контрагентами. І знову ж таки, на практиці у клієнтів часто не вистачає навичок ведення переговорів та відстоювання своїх позицій у ході дискусії. Результат – чудовий договір, підготовлений юристами, так і залишається на папері, його не вдається укласти. Представництво дозволяє вирішити усі ці проблеми. Це новий рівень співробітництва, коли юридична компанія не просто консультує клієнта, але бере відповідальність за результат на себе: сама бере участь у судових дебатах, присутня на переговорах, розробляє стратегію досягнення мети і сама її реалізовує. При цьому під час співпраці юристи компанії готують усі необхідні документи та надають клієнту усі необхідні консультації. Як наслідок, скориставшись послугою представництва, клієнт досягає набагато більших результатів, ніж він отримав би, обмежившись простою консультацією.
Можливо, ваше підприємство опинилося у ситуації, яка здається вам безвихідною. Не поспішайте опускати руки! Швидше за все, ваш випадок зовсім не унікальний, хоч і здається вам таким. За багато років роботи фахівці юридичної компанії SLOYEV вже неодноразово стикалися з подібними ситуаціями і з честю знаходили з них вихід.
Ми з радістю допоможемо вам!
Приватним особам
Сімейне право Якщо справа стосується розлучення, поділу майна, регулювання батьківських прав, виплати аліментів, набуття спадщини без втручання юриста з сімейного права буває непросто. Сімейний адвокат у Дніпрі та по всій Україні забезпечить високу швидкість та результативність врегулювання правових питань усередині сім'ї.
Трудове право Юрист із трудового права приходить на допомогу у тих випадках, коли порушуються права працівника або роботодавця, передбачені Конституцією України. Кожен громадянин нашої країни має право на безпечні умови праці та гідну її оплату. Але коли трудове право порушено, без допомоги фахівця не обійтись.
Земельне право Юридичні суперечки із земельного права рідко вдається залагодити без професійної допомоги. Своєчасне звернення за професійною допомогою адвоката із земельних питань забезпечить вам дотримання ваших законних прав та норм чинного законодавства у будь-якій земельній суперечці.
Конституційне право Допомога юриста з Конституційного права знадобиться у міжнародному суді, у Верховному суді, в органах Прокуратури, при захисті особистих прав та свобод, при захисті виборчого права. Наша команда юристів має багаторічний досвід роботи у Конституційному правовому полі. Якщо ви хочете скористатися послугами кваліфікованого юриста з Конституційного права, ми будемо раді допомогти вам!
У сучасній державі економічна діяльність підприємства має на увазі наявність безлічі юридичних документів, що задають правові рамки цієї діяльності, - від установчих документів до різних внутрішніх корпоративних положень, регламентів та інструкцій. Крім цього, в ході роботи компанії періодично виникає необхідність у підготовці наказів по підприємству, протоколів зборів акціонерів, комерційних договорів, контрактів та угод, офіційних листів, роз'яснень та позовних заяв.
😡"Бюрократія!" - обуриться один.
😡"Зайва трата часу", - додасть інший.
Так думають майже всі, поки одного не дуже прекрасного дня їм не доведеться зіткнутися з сумними наслідками недбало підготовлених документів. В Україні до основних способів ліквідації підприємства відносять:
⛔️Недбало складений статут обертається рейдерським захопленням підприємства.
⛔️Поспіхом підготовлені посадові інструкції призводять до конфліктів та судових розглядів зі співробітниками, штрафів з боку органів контролю та періодичним виникненням проблемних ситуацій, у яких «ніхто не винен» і за які «ніхто не відповідає».
⛔️Юридично неписьменна позовна заява закінчується поразкою на судовому процесі.
⛔️Непрофесійно складений контракт завдає компанії збитків, а то й ставить її на межу руйнування.
У всіх цих та багатьох інших випадках фахівці юридичної компанії SLOYEV із задоволенням вам допоможуть – проконсультують, дадуть рекомендації та зафіксують усі необхідні зміни у найкоротші терміни.
Великі компанії обов'язково тримають у своєму штаті юристів і навіть утворюють цілі юридичні департаменти. У тому випадку це цілком логічне рішення. Але коли середній бізнес теж йде цим шляхом, часто такий підхід себе не виправдовує. Штатний юрист – це дороге задоволення: окрім зарплати та податків за найманого працівника, доведеться витратитися на оренду робочого місця, придбання офісного обладнання та канцелярських товарів. Причому платити зарплату доведеться у будь-якому разі – і коли ваш юрист хворіє, і коли він просто нудьгує на робочому місці – не секрет, що у невеликій компанії його важко завантажити на повний робочий день. До того ж середній бізнес не може дозволити собі високооплачуваних професіоналів, тому зазвичай змушений наймати співробітників, чиї знання та досвід у юриспруденції залишають бажати кращого. Результати роботи таких «фахівців» бувають такі, що краще вони взагалі не працювали. На мій погляд, для невеликих та середніх підприємств, обсяг юридичної роботи в яких обмежений, оптимальним варіантом є аутсорсинг юридичних послуг, коли розробка та підготовка документації доручається юридичній фірмі – як SLOYEV. По-перше, у цьому випадку ви сплачуєте лише за фактичний обсяг роботи, а не за штатну одиницю. По-друге, кваліфікація фахівців нашої компанії, безумовно, значно вища, ніж у того вчорашнього студента-трієчника, якого ви змушені тримати в штаті через його низькі зарплатні претензії. По-третє, SLOYEV не може захворіти, впасти у депресію чи виїхати у відпустку! Якщо ви потребуєте підготовки будь-яких юридичних документів для вашого підприємства – чекаємо вас у нас у SLOYEV! Якість та швидкість гарантуємо! якщо ви дійшли рішення про ліквідацію свого підприємства, не робіть жодних дій без супроводу юриста. Цілком можливо, що на консультації в нашій юридичній компанії SLOYEV вам зможуть запропонувати рішення, про яке ви навіть не здогадувалися, і ви зможете вигідно продати бізнес, який збиралися просто закрити або який опинився на межі банкрутства. У нашій практиці були такі випадки!
Довіртеся фахівцям – і результати вас здивують!