Аутсорсинг бухгалтерських послуг

Бухгалтерський аутсорсинг – це справжня знахідка для тих, хто вміє рахувати свої гроші та водночас цінує якість. Замість того, щоб наймати одного або навіть кількох бухгалтерів для організації обліку у своїй компанії, ви просто підключаєтеся до абонентського обслуговування спеціалізованої компанії – такої, як SLOYEV. Наша компанія надає такі послуги з 2010 року. Ми знаємо свою справу!

Слоєва Ольга
Партнер групи компаній Sloyev

Головний спеціаліст у галузі бухгалтерського обліку та аудиту, податкового планування та управління фінансами

Без грамотно поставленого бухгалтерського обліку нормальна робота підприємства неможлива, хоч би як був успішний його основний бізнес. Якісний бухоблік не лише позбавляє компанію проблем з податковими органами та прикрих штрафних санкцій, а й дозволяє знайти ключ до оптимізації податків та витрат, а також стає фундаментом для планування виробничої діяльності.

Як організувати якісний бухгалтерський облік?

Справжні професіонали бухгалтерської справи з великим досвідом і високою кваліфікацією вимагають відповідного рівня оплати своєї праці. А довіряти будь-кому один із ключових підрозділів підприємства – його бухгалтерію – не хочеться: скупий, як відомо, платить двічі… Чи можливо отримати якісні бухгалтерські послуги і при цьому заощадити? Як не дивно, можливо! Про це свідчить досвід багатьох українських компаній, які зробили вибір на користь аутсорсингу бухгалтерських послуг.

АБОНЕНТСЬКЕ БУХГАЛТЕРСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Розробку облікової політики для підприємства.
Податкове планування та оптимізацію.
Ведення розрахунково-касових операцій.
Ведення розрахунків із постачальниками та покупцями. (формування та обробка первинних документів у «1С: Підприємство 8.2», зведення бухгалтерських балансів на кінець кожного місяця).
Ведення обліку основних засобів, нематеріальних та малоцінних активів.
Ведення кадрового діловодства в частині його дотику зі сферою бухгалтерського обліку (нарахування заробітної плати та оформлення всіх супутніх документів, розрахунок сум лікарняних та відпускних, розрахунок та нарахування сум податків, що залежать від розміру фонду оплати праці, перерахунок сум щомісячної заробітної плати відповідно до змін податків або проходженням працівником атестації тощо).
Формування розрахунково-платіжної документації.
Формування та здавання всіх форм звітності (бухгалтерська, податкова, фінансова, статистична) в електронній системі «M.E.Doc» та інших, а також на паперових носіях.
Поточне консультування керівництва компанії з бухгалтерських та податкових питань.

РАЗОВІ БУХГАЛТЕРСЬКІ ПОСЛУГИ

➢ Постановку (організацію) та автоматизацію бухгалтерського обліку.
➢ Аналіз та відновлення бухгалтерського та податкового обліку.
➢ Звірки податкових платежів з органами ДПС, позабюджетними фондами, виявлення недоїмок, переплат.
➢ Систематизація та контроль правильності оформлення первинних облікових бухгалтерських та податкових документів.
➢ Перевірку щомісячної, щоквартальної, річної звітності, коригування та виправлення помилок.
➢ Супровід податкових перевірок, взаємодія з податковими.

Коротко про Аутсорсинг Бухгалтерських послуг

Слоєва Ольга

Бухгалтерський аутсорсинг – це справжня знахідка для тих, хто вміє рахувати свої гроші та водночас цінує якість. Замість того, щоб наймати одного або навіть кількох бухгалтерів для організації обліку у своїй компанії, ви просто підключаєтеся до абонентського обслуговування спеціалізованої компанії – такої, як SLOYEV. Наша компанія надає такі послуги з 2010 року, тому я знаю про що говорю.

По-перше, це значна економія: адже наймаючи бухгалтера до штату, ви не тільки берете на себе виплату його зарплати, а й масу інших витрат, починаючи з податків, лікарняних та відпускних та закінчуючи облаштуванням його кабінету та покупкою офісної техніки. У разі аутсорсингу ви платите лише за виконану роботу. Всю адміністративну відповідальність ми беремо на себе!

По-друге, досвід показує, що аутсорсинг ще й підвищує якість роботи бухгалтерії. Багато компаній звертаються до нас по бухгалтерське обслуговування вже після того, як їх власний бухгалтер «наламав дров» - завалив облік, накликав на фірму штрафи, а коли йому показали на двері, «на знак протесту» ще й знищив усю документацію. Фахівці нашої компанії набагато краще підготовлені, ніж середньостатистичний корпоративний бухгалтер, хоча б тому, що вони мають найбільшу різноманітну практику..

Cookie-файли
Налаштування Сookie-файлів
Детальна інформація про цілі обробки даних і постачальників, які ми використовуємо на наших сайтах
Аналітичні Cookie-файли Відключити все
Технічні Cookie-файли
Інші Cookie-файли
Ми використовуємо файли Cookie для поліпшення роботи, персоналізації та підвищення зручності користування нашим сайтом. Продовжуючи відвідувати сайт, ви погоджуєтеся на використання нами файлів Cookie. Детальніше про нашу політику щодо Cookie.
Детальніше Зрозуміло
Cookies